JellyPages.com

Monday 30 October 2017

Fight? Ainie Yam?

Assalamualaikum, like sriously lah harini aku bergaduh dengan ainie? This is truly fighting? Sorry, so kau dah tahu kan kenapa kau selalu kena mengamuk dengan aku. Seealu aku marah kau tanpa sebab? yes, tuh semua sebab memang perangai aku. Aku mmg mcm nah. Kalau dah penyakit aku datang mcm ni ah. So dia akan datang tanpa sebab. Time aku sakit je aku akan macam ni. Tolong ah. Thanks ainie sebab kau cuba memahami aku even sometimes kau tak berapa nak memahami. But its okay. Kau try faham and aku dah explain dekat kau bebetul semuanya kenapa aku mcm tu kan. So thank you babe. And pasal yam? Okay actually benda yang sama. Then aku tak tahu kenapa dia suka babitkan pasal nano dia tu dalam hal nih. Kenapa kau susah nak faham eh? Tolonglah jangan babitkan dia dalam hal nih. Kau nak cakap aku ni bukan orang yang baik-2? Sbb berkawan dengan dia? And nak kata aku perampas? Hello, kenapa time dia nak kau. Kau buat tak tahu kau buat bodoh. Kau marah dia. Tapi kenapa baru sekarang kau nak kisah pula semua benda tu sekarang? Thanks laa weh. Jangan tanya kenapa aku tak layan kau. Sbb kau tu ego selfish nak mampus.

Dan harini bergaduh dengan ainie pula. Dia hampir bukak hp aku sebab semua benda ni. Haih!
Aku dah tak tahu nak cakap mcm mana nak luah mcm mana. Aku stress lately nah. Semakin hari semakin kesihatan aku teruk. Sumpah sekarang aku menangis tanpa sebab . ketawa tanpa sebab. Semua benda aku buat sekarang tanpa sebb. Nak nangis lah . tapi aku tahan je ni.